Rose cookies

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Σας έχω πει για τη μανία μου με τα διακοσμητικά μπισκότα. Το Σαββατοκύριακο που πέρασε έφτιαξα μερικά. Πειραματίζομαι τόσο με τα χρώματα όσο και με τα σχέδια. Στα μπισκότα που βλέπετε, τα διακοσμητικά λουλουδάκια είναι από ζάχαρη και είναι εξ ολοκλήρου χειροποίητα. Και, φυσικά, τα έφτιαξα εγώ!

 

Όμως, το πιο σημαντικό στοιχείο σε ένα καλό γλυκό, παραμένει η γεύση. Αν στη γεύση δεν είναι καλό, όσο περίτεχνο και να είναι σε εμφάνιση, δυστυχώς ακυρώνεται όλη η προσπάθεια. Αυτά τα μπισκότα, λοιπόν, είναι καταπληκτικά! Και τελείως σκέτα να τα αφήσετε, χωρίς καθόλου γλάσο, είναι πεντανόστιμα. Χρησιμοποιώ δυο-τρεις συνταγές για μπισκότα. Αυτή, όμως, είναι από τις super αγαπημένες μου. Μία από αυτές τις μέρες, θα σας δώσω και τη συνταγή.

 

Μέχρι τότε, απολαύστε με τα μάτια. xxx

In English

Good morning!

Have I told you about my new passion? Decorating cookies? Well, I found decorating cookies amazing! I’m experimenting with colours and shapes, and little accents. All of them hand-made of course. I’m trying to practice as much as I can because, you know, practice makes perfect! The most important thing in a cookie though, remains the taste. Even the most prettiest cookies, if they taste bad, hmm I don’t know, I just don’t eat it. I use a couple of different recipes, but a have a favor one, and I’m soon going to share with you.

Till then, enjoy with your eyes, hope you like my attempt.

2 thoughts on “Rose cookies

Leave a Reply

